Prywatne eventy firmowe zyskują obecnie coraz większą popularność. Są doskonałą okazją, aby lepiej poznać swoich pracodawców, współpracowników, czy podwładnych. Stanowią także miłą odskocznię od codziennego planu dnia wypełnionego pracą, napiętym grafikiem. Mogą też przyczynić się do wypromowania firmy, czy pozyskania nowych, korzystnych kontaktów, a nawet zaowocować intratnym kontraktem. Są dobrym sposobem, aby nagrodzić pracowników za ich wkład w rozwój firmy, czy jako forma świętowania ważnego dla firmy sukcesu. W jaki sposób zorganizować taką imprezę, by uczestnicy byli usatysfakcjonowani? Oto kilka rad na ten temat.
Wybór odpowiedniej lokalizacji
Przy organizacji firmowych poczęstunków najważniejsze jest, by odbywały się w unikatowym miejscu. Najlepsza lokalizacja na event w Warszawie to np. klub muzyczny, znajdujący się w samym centrum, niemal „na dachu miasta”. Można stamtąd podziwiać niezwykłą panoramę okolicy. Stonowane kolory i nowocześnie urządzone wnętrza doskonale podkreślą wyjątkowy charakter wydarzenia. W takim miejscu, jak to, często odbywają się firmowe integracje w Warszawie.
Rodzaj wydarzenia oraz dodatkowe atrakcje
Kolejnym ważnym aspektem przy wyborze lokalu jest charakter eventu. Jeśli ma to być gala połączona z ważnymi sprawami biznesowymi, potrzebna jest odpowiednia ilość przestrzeni na konferencje i bankiety. Warto także zadbać o wyjątkowe atrakcje na spotkaniach prywatnych, jeśli wydarzenie to ma mieć charakter mniej oficjalny. Uatrakcyjnić imprezę można np. poprzez pokaz pirotechniczny, czy też występ utalentowanego pianisty lub skrzypka. Istotny jest również catering. W dobrym lokalu jest duży wybór potraw. Należy także zwrócić uwagę, czy istnieje możliwość indywidualnego zamówienia potraw, zwłaszcza, jeśli wśród gości są osoby, które muszą zachować odpowiednią dietę, np. bezglutenową, cukrzycową. Pomocą w znalezieniu odpowiedniego lokalu są też strony, gdzie szczegółowo możemy zaplanować, na jaką okazję planujemy wynająć dany obiekt, na ile osób jest przewidziana uroczystość, dodatkowe uwagi, co do oczekiwań.
Zaufaj profesjonalistom
Często trudno znaleźć odpowiednią lokalizację na takie wydarzenie, dobrym pomysłem jest zatem zatrudnienie agencji eventowej, specjalizującej się w organizacji biznesowych bankietów czy też prywatnych spotkań firmowych. Oczywiście wymaga to większych nakładów finansowych, ale mamy pewność, że wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik. Agencja taka zajmuje się zawodowo profesjonalną organizacją przyjęć firmowych, zadba także o wynajem powierzchni eventowej, czy wyjątkowe atrakcje na imprezach prywatnych. Dobra firma zajmie się wszystkim od podstaw. Pracownicy postarają się zadowolić najbardziej wymagających klientów. Wykonają każde powierzone im zadania – od muzyki, po główną atrakcję wieczoru. Godna polecenia jest taka agencja eventowa, która stara się uczynić każde przygotowywane party jak najbardziej oryginalnym, których pracownicy są kreatywni, którzy w razie niespodziewanych okoliczności losowych zachowają zimną krew i znajdą odpowiednie rozwiązanie problemów. Ważne by była to naprawdę profesjonalna organizacja eventów firmowych. Jak wybrać najlepszą? Dużą pomocą będą oczywiście opinie o firmie, np. na forach internetowych.
Organizacja przyjęć okolicznościowych i imprez firmowych nie jest prosta. Dużą rolę odgrywa każdy szczegół. Warto więc wcześniej przemyśleć, jak ma przebiegać takie wydarzenie i zadbać o wymienione wcześniej elementy, zwłaszcza o przestrzeń na konferencje i bankiety oraz unikatowe miejsce eventowe, po to, by spotkanie nie okazało się fiaskiem, a pracownicy miło spędzili wspólnie czas. Przyniesie to rezultaty w postaci dobrej atmosfery w firmie, zwiększy się także efektywność osób zatrudnionych.