Holenderska marka wódki LOUERS wkracza na polski rynek dzięki współpracy z Crimston, poszerzając swoją sieć partnerów. Wprowadzenie tej marki premium do Polski jest kontynuacją szybkiej ekspansji wódki w Europie. W tym roku wódka LOUERS pojawiła się już w Słowenii, Serbii, Chorwacji, Estonii, Rumunii, Finlandii i Danii.
Partnerstwo z Crimston gwarantuje dostęp do ponad 150 lokali w całej Polsce, oferuje usługi dystrybucji i doradztwa biznesowego, a także pomaga wprowadzać marki dla polskich odbiorców w lokalach gastronomicznych oraz sklepach z alkoholem.
Nowa wódka premium wkracza do polskiej gastronomii
Magdalena Stelmasiak, Brand Manager z Crimston, skomentowała: Nasza firma stawia sobie za cel dostarczanie tylko najbardziej wyjątkowych marek, do których naszym zdaniem wódka LOUERS zdecydowanie należy. Wprowadzanie nowych produktów na nasycone rynki może być wyzwaniem, ale przy odpowiednim zaangażowaniu i przekonaniu do marki, będziemy z satysfakcją obserwować nasz wspólny wzrost i rosnące zainteresowanie polskich konsumentów.
W portfolio Crimston znajduje się 12 barów hotelowych, 55 restauracji, 35 barów, 9 sieci sklepów z alkoholami premium i 7 klubów nocnych. Wszystkie punkty (lokale gastronomiczne, kluby, bary i sklepy) znajdują się głównie w Warszawie, ale również w innych miastach w całej Polsce. Willem Louwers, założyciel marki LOUERS, powiedział, że “da to wódce LOUERS przewagę na polskim rynku“.
Willem Louwers także dodał: Doceniamy nasze nowe partnerstwo z Crimston. Wierzymy, że ich wiedza i doświadczenie w gastronomii przyczynią się do ugruntowania pozycji naszej wódki na polskim rynku. Naszą ambicją zawsze było zbudowanie silnej marki na jednym z największych rynków wódki w Europie. Gdy nasza wódka ugruntuje swoją pozycję na rynkach takich jak Polska, nasza pozycja wyjściowa w ekspansji do Ameryki Północnej i Azji będzie znacznie silniejsza.
Wódka LOUERS pojawi się również w uznanym na całym świecie klubie nocnym level 27 w samym sercu Warszawy. Level 27 jest uważany za lidera polskiej sceny życia nocnego. Jest najczęściej nagradzanym spośród wszystkich polskich klubów, znajduje się na liście 100 najlepszych klubów na świecie, oraz jest oficjalnym członkiem stowarzyszenia najlepszych klubów na świecie.
Uznanie dla LOUERS vodka na arenie międzynarodowej
W zeszłym miesiącu wódka LOUERS została nagrodzona medalem „Master” podczas blind testu The Vodka Masters 2023 w kategorii wódek ultra-premium, co pozwoliło jej zdobyć większe uznanie opinii publicznej.
Wódka została opisana jako zapach skórki cytryny i świeżo skoszonej trawy. Doskonałe odczucie w ustach z wyjątkowo długim posmakiem i nutą goryczy na końcu.
Wódka LOUERS dostępna jest w sprzedaży detalicznej i hurtowej za pośrednictwem firmy Crimston. Zapytania dotyczące dystrybucji prosimy kierować na adres mailowy: kalina.s@crimston.pl